من از بی نیازی به ثروت رسیدم

من از بی نیازی به ثروت رسیدم                                        که از بی نیازان غنی تر ندیدم

برای رسیدن به ارامش دل                                                من از مال دنیا چه آسان بریدم

من از بی نیازی به ثروت رسیدم                                        که از بی نیازان غنی تر ندیدم

خدایا من از تو دولت نمیخواهم                                    متاع دنیا را ، شوکت نمیخواهم

فقط ز لطف بی کرانت،  به من عطا کن آرامش خاطر        ای خالق قادر

خدایا من از تو دولت نمیخواهم                                    متاع دنیا را ، شوکت نمیخواهم

فقط ز لطف بی کرانت به من عطا کن آرامش خاطر        ای خالق قادر

فقط ز لطف بی کرانت به من عطا کن آرامش خاطر

من از بی نیازی به ثروت رسیدم                                        که از بی نیازان غنی تر ندیدم

من مشتری دائم می خانة عشقم                                  سر مست و خراباتی پیمانة عشقم

با من سخن از قصر سلیمان نتوان گفت                      درویش صفت، عاشق ویرانة عشقم

با من سخن از قصر سلیمان نتوان گفت                      درویش صفت، عاشق ویرانة عشقم

من از بی نیازی به ثروت رسیدم                                        که از بی نیازان غنی تر ندیدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد