امان از درد دوری

تو اونجا و من اینجا، امان از درد دوری                       من ماندم و رویاها ، نه شوق و نه سُروری

امان از درد دوری     امان از درد دوری

دور از تو من ندارم ، نه شور و نه غروری                  آه ای خدای عالم ، تا کی غم صبوری

امان از درد دوری   امان از درد دوری

هجرت اجباری اگر، از تو جدا کرده مرا                        خیال نکن که لحظه ای ، عشقت رها کرده مرا

همش به خود امید میدم، به جسم دل نوید میدم                        میگم تموم شد حادثه ، فصل رهایی میرسه

امان ، امان ، امان از درد دوری   امان از درد دوری

دور از تو نالة غمت ، در دل من شکفته                       اشکهام روا به همه ، دونه به دونه گفته

خدا میدونه بی تو من ، یه روز خوش ندیدم                 گریه کرده هرکسی که قصه ام رو شِنُفته

امان ، امان ، امان از درد دوری   امان از درد دوری

تو اونجا و من اینجا، امان از درد دوری                       من ماندم و رویاها ، نه شوق و نه سُروری

امان از درد دوری     امان از درد دوری

دور از تو من ندارم ، نه شور و نه غروری                  آه ای خدای عالم ، تا کی غم صبوری

امان از درد دوری   امان از درد دوری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد